e-Ügyintézés a Bárdosban

A Dunakeszi Bárdos Lajos Általános Iskolában – csakúgy, mint az összes köznevelési intézményben – március 1-től elindult az e-Ügyintézés. A Köznevelési Állami Fenntartóinak Folyamategységesítése és Elektronizálása (KAFFEE) projekt keretében jelenleg 18 féle ügyet lehet intézni elektronikusan.

Gondviselőként az e-Ellenőrző menüsorában található az @ e-Ügyintézés menüpont, melyre kattintva a program átirányít az e-Ügyintézés nyitófelületére.

Itt kell kiválasztani a megfelelő menüpontot, és kattintásra indul az ügy intézése.

Jelenleg négyféle ügycsoportban lehet kezdeményezni e-Ügyintézést:

  • BEIRATKOZÁS ügycsoport
  • KIIRATKOZÁS ügycsoport
  • TANULMÁNYOKKAL KAPCSOLATOS ÜGYINTÉZÉS ügycsoport
  • BIZONYÍTVÁNNYAL KAPCSOLATOS ÜGYINTÉZÉS ügycsoport

 

Az iskolával jogviszonyban lévő tanulók gondviselőit leginkább a tanulmányokkal kapcsolatos ügyintézés érintheti. Ebben az ügycsoportban – többek között – lehetőség van a tanulói mulasztások igazolására, osztály vagy tanulói csoport változtatási kérelem benyújtására, illetve tanulói felmentést vagy mentességet is itt lehet kezdeményezni.

Bővebb felvilágosítást az e-Kréta Tudásbázisában olvashatnak.

Kérjük Önöket, használják bátran az e-Ügyintézés adta lehetőségeket!

Itt pedig elolvashatják  a KAFFEE Projekt tájékoztatóját: