Mihály-Bokor Tünde
osztályfőnök
1.a emelt szintű ének – zene osztály
23 éve élek Dunakeszin, férjemmel három gyereket nevelünk, egyaránt ismerem szülőként és pedagógusként ennek a korosztálynak az igényeit, életkori sajátosságait.
Az iskolakezdés különleges fordulópont a gyerekek életében, fontos feladatomnak tartom a zökkenőmentes átmenet biztosítását az óvodából az iskolába. Nagyon sok játékkal, verssel, mondókával, énekléssel, vidámsággal, ugyanakkor következetesen betartott szabályokkal igyekszem megkönnyíteni ezt az időszakot számukra. Pedagógiai munkámban a „játszva tanulás” a mottóm, hiszen a különböző típusú játékokon keresztül lehet legkönnyebben fenntartani a motiváltságot, a természetes kíváncsiságot, a kreativitást. Az alapkészségek elsajátítása mellett fontosnak tartom a differenciált készségfejlesztést. A lassabban haladó kisgyerekek felzárkóztatásában szorosan együttműködöm a segítő kollégákkal, a tehetséggondozás pedig szívügyem. Tehetségfejlesztő szakon szakvizsgáztam, kreativitásfejlesztésből írtam a szakdolgozatomat. Igyekszem megragadni annak minden lehetőségét, hogy a gyerekek minél több területről kapjanak impulzusokat saját személyiségük kibontakoztatásához. Vallom, hogy mindenki jó valamiben. Célom, hogy ezt megtaláljuk, és örömmel érkezzenek a kisgyerekek az iskolába, ahol családias, biztonságot nyújtó légkörben tölthetik mindennapjaikat. Nevelési feladatomnak tekintem, hogy a gyerekek empátiával, fogékonyan a szépre és a jóra, az újra nyitottan, másokat megbecsülve tudjanak együttműködni közösségükben.
A gyerekek fejlődése akkor a legeredményesebb, ha mindhárman: gyerek, szülő, pedagógus folyamatosan együttműködik. Szeretek lelkes csapatban dolgozni, együtt átélni a közös célokért folyó küzdelmet, örömöt, sikert.
Szeretettel várom az 1. a osztályba azokat a gyerekeket, akik szívesen énekelnek, hallgatnak verseket, meséket, szeretnek játszani, táncolni, kirándulni és kellő önfegyelemmel rendelkeznek ahhoz, hogy a játék és a közösen eltöltött idő mindenki számára öröm legyen.